sreda, 25. april 2012

Viva la Italia, viva la Dianova!



Danes v Italiji praznujemo dan osvoboditve, 
in kot se spodobi za ta praznik, smo v Dianovi imeli pravo festo! :)







Seveda brez dobre hrane ni šlo... :)

Najprej smo imeli pasto,

nato salame, različne sire, poseben Sardinski kruh, in sirov namaz...


nato pa prave italijanske pizze iz krušne peči







In kot da to še ni bilo dovolj, smo imeli še okusno sladico :)

Ko smo pojedli pa kar na enkrat vsi začnejo gledati mene in se mi nasmihati...
iz zvočnikov pa začne zveneti tale pesem:
V dar pa sem dobila ogromno čestitko z voščilom vsakega uporabnika:)
Potem sem morala, seveda, imeti še govor... jooj :)

Nato pa je sledil program zame... :)
Joooj, tok so dolcissimi...


Po programu pa festaaa :)

Eni smo igrali odbojko,


eni balinali



eni poplesavali

in peli 

s pravim DJ ;) na čelu.

Po urah zabave pa je sledil še moj del in predstavitev naše ljube državice :)
Najprej smo si ogledali kratek video o Sloveniji in zopet je bilo lahko slišati:
"che bello, wauu, bellissimo..."
Potem pa smo imeli še kviz o Sloveniji; 
po treh mesecih vsaj vedo kje je Slovenija in njene bistvene značilnosti. 
Sem ponosna, da sem jih vsaj nekaj naučila o naši čudoviti državici.


V spomin in v zahvalo, za te 3 mesece, sem uporabnikom podarila povečano spodnjo fotografijo, 
nad katero so bili navdušeni :)


 Oni pa so mi podarili tole ročno delo enega izmed uporabnikov :)
Bellissimo,  è vero?


Oh ja, v petek se bo težko posloviti...


3 komentarji: