petek, 20. april 2012

Lo sciopero per due giorni


Spet imamo stavko in spet imamo kaos...

Tokrat bo stavka kar dva dni!!
(vlaki bodo vozili samo zjutraj in zvečer po 3 ure)

Čeprav so mi italijanski vlaki nadvse všeč, saj so dvonadstropni :) in zelo udobni,

mi tele njihove "napovedane" stavke niso nič kaj všeč...

Še dobro da imam zlate sodelavce
in so me tako danes peljali na "najbližjo" tram postajo :)

Kljub zanimivi vožnji pa sem vseeno pogrešala tistih 30 minut na vlaku,
tistih minut, v katerih enostavno odtavam v svoje misli ob gledanju mimobežne pokrajine
ali pa se moje misli popolnoma zatopijo v vrstice knjige...


Tako pa sem ta čas, čas za moje misli, nadoknadila v pozno popoldanskem sprehodu...
...počasi se začenjam poslavljati od čarobnih italijanskih ulic...










2 komentarja:

  1. Kirči, ko pridež nazaj mormo it en šet po Ljubljani, da boš še tukaj kako lepo ulico odkrila, zdej veš kam moraš gledat:) Tako kot si, ko sva se vrnili iz Budimpešte, opazila vse mogočne kipe in okraske na stavbah:))

    OdgovoriIzbriši
  2. (: super ideja, smo zmenjene! :)

    OdgovoriIzbriši