sobota, 14. april 2012

La cena


Včeraj sem bila spet deležna še ene italijanske večerje... :)
Dragi moji,
to bom tudi jaz pri nas uvedla! :)


Pozabila sem slikati kaj vse smo jedli :)
Lahko vam pa napiše (da se vam bodo malo sline cedile ;):
lasagna s siri/gobami/grahom, špinačno pito z listnatim testom, poseben slan kruh,
solata s krompirje, stročjim fižolom in semeni, za sladico pa "torto" s figovo marmelado in
biscotti da mia sorella
(tako so poimenovali Sarine piškote, kateri so jim božanski, ker so res!!)


Po večerji pa je bil čas za JANGA!

Usmerite pogled na spodnji levi kot slike... :)
Jaz se vedno čudim njihovem pitju, saj res veliko popijejo ampak "sploh niso pijani",
to je verjetno zaradi res vrhunskih vin... al pač ne?! ;)




In še naša najmlajša igralka :)

Buona giornata a tutti!

5 komentarjev: