sreda, 18. april 2012

L'ultimo equpie


Danes je bil moj zadnji sestanek zaposlenih (equipe)...
... začenjajo se slovesi...
tisti, ki me dobro poznate, veste da bi ta čas najraje preskočila...

Ampak danes sem jokala samo od smeha! :)


Moja dolcissima mentorica -Indira! :)

V "zahvalo" sem dobila cvetlični lonček s 13 semeni...
...semena simbolizirajo 13 mojih sodelavcev,
vsak od njih mi je v seme dal del sebe, kateri me bo spremljal, ko bom "rasla"...
cvetlica pa me bo spominjala na čas preživet z njimi...
(v italijanščini se sliši mnogo lepše!!)

Prav tako mi je vsak napisal nekaj besed v spomin...

Sama pa sem jim v zahvalo, poleg PP (predstavitev moje velike italijanske izkušnje -Erasmolo)
podarila naš "tradicionalni" med z orehi, nad katerim so bili navdušeni...
no, saj nad katero "sladko stvarjo" pa Italijani niso ;)

Moji dragi italijanski sodelavci :)

Kaj piše? ;)

Indira je spekla celo torto... slika pove vse!! :)
Bila je buonissima!! :)




4 komentarji:

  1. Vidi se, da so te res sprejeli:)

    OdgovoriIzbriši
  2. joj kr mal sm solzne oči dobila... ful lepo od njih... ja piše pa Kira ne ;) sam ne vem kaj onadva na tleh delata oz. kaj predstavljata :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sanjčiii :) *
    Jah, preveč jih je pa sta se dva mogla na tla dat ;)

    OdgovoriIzbriši