petek, 13. april 2012

Il ricordo della mia ultima visita


Pa sem le uspela urediti slike preteklega vikenda.
Verjetno mi ni potrebno posebej poudarjati, da smo se imeli super! :)

Torej... :)

... v petek, v večernih urah so prišli moji dragi slovenski cimri:)


...kot se spodobi za obisk Milana, se moraš povzpeti na čudovit Duomo...pa smo se :)












...ogledali smo si več muzejev...
...khm.. vsak ima svoj pristop do da Vincia...
moj je najbolj direkten, pač tak italijanski, (sedaj ;)) povsod vidim priložnost za ljubezen ;)


... seveda brez nakupovanja ni šlo... in to velikega nakupovanja!
Bogi Matej... :)




Lačne želodčke smo si napolnili z odličnimi panzerotti :)


...nato pa smo nadaljevali z ogledom čudovitega Milana...







...vmes smo si privoščili še odličen sladoled...

...in seveda, kot se spodobi za Italijo, kavo... :)


V nedeljo pa smo imeli pravi velikonočni piknik v Parcu Sempione.




... brez Scrabbla ni šlo :)

Kdo najde eno prav posebno "besedo", skrito v drugi besedi? ;)

Za vzdušje na pikniku so poskrbeli "ulični" glasbeniki...

Za zabavne, smeha polne večere pa smo poskrbeli sami ;)

Celo Marsovcem smo pisali pisma ;)

ogledali pa smo si tudi film "za ne razmišljat" ;)

Vse 4 dni pa nas je spremljal prav poseben paparaci :)


ki je med drugimi posnel tudi tele fotografije :)


blagoslov goloba ;)

Če ne vidite sestrske podobnosti, poglejte ustnice :)


In takole nasmejani so moji cimri odšli...
... z naslednjim besedami slovesa ;)

È stato davvero fantastico (:

9 komentarjev:

  1. Beseda je "lep"?
    A je tista voda v "Naville"?Lepo izgleda:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Fajn je gledat tale potopis ;)

    ja katera beseda je tist? mene tut zanima...

    haha tista fotka z vajinimi ustnicami pa zmaga :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, voda je v Navigliu, je čist drugače, a ne!? :)

    Ne ne, "beseda" ni lep... me prav zanima, če bo kdo uganil!:) S tem da Sara in Matej NE SMETA napisat!! (Sara, tokrat res!!)

    Ja, una fotka je huda :) Sestre pač :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Še eno sm našla v "Sekira" in sicer "Kira":)))
    A če uganem prav, me prideš objet v Slovenijo?:PPP

    OdgovoriIzbriši
  5. Vaaaa :) BRAVO! :) ;) Jaa, te pridem, čez 14 dni! :) bacio*

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej!

    Jst sem tud najdla Kiro v "sekiri" :)) sam vidim, da ste me že prehiteli ;)dobim tud jst objemček? ;P
    Super, da si dočakala vodo v Navigliu! :) ... in predvsem lepo, toplo vreme ;)
    in ja... na uni slikci ste si čist podobne :)
    Nasploh je lepo pogledat tvoje slikce, ker so vse zelo lepe!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda Mojči moja, tudi ti dobiš objem :) haha :) Še kdo? ;)

      Tudi jaz sem vesela,da sem končno videla to vodo v Navigliu :), čeprav vse ostalo ostaja enako ;)
      bacio*

      Izbriši