četrtek, 12. april 2012

Giornata per shopping


Danes sem si privoščila pravi milanski dan...

...po jutranjem zajtrku s knjigo v roki (Sanja, hvala za novo knjigo) sem se zaradi odlične knjige,
šele v dopoldanskih ;) urah odpravila v umirjen shopping :)

Sprehajanje iz ene trgovine v drugo me je utrudilo, tako da sem si privoščila slavni panzerotti :)

zraven pa sem se grela na sončku (v Milanu je spet toplo!) ter opazovala mimoidoče...

Ušesa od glasne glasbe v trgovinah, sem si kasneje spočila ob poslušanju uličnih glasbenikov,
kateri so bila danes res izjemni :)


... in še današnji "izkupiček" :)



5 komentarjev:

  1. Wow, to pa je bil shopping in pol! Lepe majčke :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobr si jedla in nakupovala:) Čist boš Milanska z novimi oblekami;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Vem vem punce, fouž ste mi ;) Sej jaz bi bila tudi! :) No, da bom malo "lepša" izpadla, ni vse zame :D

    OdgovoriIzbriši
  4. hehe js bi tut :)

    super, da uživaš ob knjigi ;)

    OdgovoriIzbriši