sobota, 21. april 2012

Il sabato a Milano


Zbudila sem se v sončno, toplo, mojo zadnjo soboto v Milanu..

...dan me je kar klical ven... in sem šla ... :)

Ta teden je v Milanu "salone del mobile" ("pohištveni sejem norih ;) oblikovalcev iz celega sveta).
 Poleg velikanske gneče ljudi ;) je seveda tudi veliko možnosti za ogled različnih razstavnih salonov.
Ogledal sem si enega:






Zelo všečna miza!

Nato pa sem si odšla ogledati Museo nazionale della scienza e della tecnica.
Ta muzej je res odličen!
 Takšnega muzeja res še nisem videla! Mnogo stvari lahko preskusiš, prostori so resnično zanimivi;
kar na naenkrat sredi prostora zagledaš pravo ladjo ali se podaš v rudnik, v različne delavnice...
 skratka bellissimo!
Če ne bi postala lačna, bi tam zagotovo ostala cel dan :)







V prihodnosti bomo vsi postali slavni za 15 minut :)








No, glavni razlog za ogled tega muzeja pa je bil oddelek Leonarda da Vincia :)








Po ogledu pa sem se hitro po sončnih ulicah podala domov na kosilo :) 




Ker pa je bil dan res čudovit, sem se v popoldanskih urah odšla
 s starim časopisom, mojim Moleskinom in odličnim sladoledom relaksirat v park  :)


3 komentarji:

  1. Kako lepe in zanimive/posebne stvari:)

    OdgovoriIzbriši
  2. škoda, ker se mi ni dal it v ta muzej. Recimo, da bo še kdaj ta priložnost.

    OdgovoriIzbriši
  3. Matej ves čas, ko sem bila v muzeju sem nate mislila in zakaj nisva šla :) No, pa imamo dober razlog, da gremo v prihodnosti (spet) skupaj v Milano ;)

    OdgovoriIzbriši