sobota, 28. april 2012

Grazie è una parola più piccola


Pa se končuje moja velika tri mesečna italijanska pravljica...
Čas tukaj je enostavno prehitro tekel,
iz dneva v dan sem bolj uživala in se prepuščala tukajšnji kulturi, načinu življenja...

Grazie je resnično premajhna beseda za vse, kar sem lahko v teh mesecih doživela!
Želela bi vam opisati vse svoje občutke, ki se mi sedaj "pretakajo" po telesu, 
ampak kot pravijo za občutke včasih enostavno ni besed...
Naj napišem, da bi vsem privoščila vsaj delček te dogodivščine!
S težkim srcem zapuščam to čudovito državo, 
državo ljudi, katerih nežnost, toplina te enostavno prevzame. 
Njihova vroča kri te vsakič znova preseneti in ti na obraz nariše nasmeh, 
ko pomisliš, kako goreče zagovarjajo svoj prav.
Zapuščam državo čudovitih, skrivnostnih ulic s pridihom zgodovine, 
ki te nehote popelje v čase nazaj...
Zapuščam mesto anonimnosti, kjer si lahko kar želiš, brez pogledov ljudi, 
kjer uživaš svoj jaz, kjer se samozavest veča in kjer si vsak postane všeč...
Zapuščam državo, katero sem vedno imela nekje globoko v sebi...
resnično šele sedaj verjamem besedam, moje drag famiglie, ki mi je vedno govorila, 
"da sem mala Italijanka"...

Zapuščam državo, ki mi je dala veliko šolo življenja
in me navdala z energijo, močjo, voljo, 
katero upam, da ponesem v našo čudovito državico!

Hvala vam, ker ste bili z menoj te 3 mesece!
Kakšno kavo si pa le zaslužim, è vero? ;)
L'ultimo bacio*


5 komentarjev:

  1. Obvezno moraš nadaljevati s pisanjem bloga :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala tebi Kira, ker si z mani delila svoje občutke in zgodbe... bilo mi je v veselje brati in spremljati tvoje popotovanje! in tko kot je Sara rekla, sedaj s tem le nadaljuj ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz ti moram reči hvala, ker si nam polepšala mesece brez tebe s svojim blogom:) In ja tudi jaz te spodbujam, da nadaljuješ!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz sem vesela, da sem bila lahko del te tvoje dogodivščine! Hvala za tvojo odprtost, ker si to delila z nami, ker smo na ta način tudi drugi spoznavali to deželo in vse njene čare... In najpomembnejše, bili smo praktično ves čas v stiku s tabo, čeprav si bila dejansko daleč stran :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za te lepe besede punce moje :)*

    OdgovoriIzbriši