ponedeljek, 16. april 2012

Ultimi due giorni


Zadnje dni se mi res toliko
stvari dogaja, da komaj uspem vse objaviti :)
ampak saj to je prav, kajne? ;)

Danes vam objavljam moje dogodivščine zadnjih treh dni...

V petek je bil v službi super dan :)
Imela sem kar dva "strokovna" pogovora (kot socialna pedagoginja) in to v italijanščini!
Bravo zame! :D
Ni čudno, da sem si nato od vse napetosti mogla enga zvit ;)
Moj prvi zviti cigaret s posebno "mašinco" ;)
Verjetno ni potrebno poudariti, da ga nisem pokadila.
Jah, tole me učijo moji uporabniki ;)


Odličen dan se je nadaljeval tudi v soboto,
ogledat sem si šla Stazione centrale (glavno želežniško postajo),
ko sem prišla tja se mi je samo smejalo (Andreja bolj kot v Budimpešti! ;))
Tok je lepa... ;)
... tam res doživiš utrip ljudi iz celega sveta...
le-ti hitijo, da ne zamudijo vlak,
ali pa hitijo v objem svojih dragih, ki jih že dolgo časa niso videli...
Poseben čar doda še steklena streha in seveda mogočnost same stavbe...
...daverro è bellissima...












V nedeljo pa je bil čas za kulturno udejstvovanje - ogled Musea Archeologico










Se spomnite, ko sem vam, v začetku moje nore dogodivščine,
objavila samo link slik čudovite cerkve, ker se notri ne sme slikati...
...no, v nedeljo sem slikala (z mobitelom) :)
(ta cerkev je poleg muzeja)







Pa še tole, včeraj sem šla k maši, tale Milano je res carski,
ljudje še k maši pripeljejo svoje pasje ljubljenčke :)

3 komentarji:

  1. Ampak res bravo:) Sm kr oči izbulila k si rekla, da si mogla enga zvit:))A to je ta železniška iz katere greš do letališča? lepo je:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha :) Uporabniki so mi rekli, da ne smem objavit fotke, da ne bo mama huda ;) hehe
    Grem kar iz Cadorne do letališča (to je tam, ko smo na kavo šle).

    OdgovoriIzbriši
  3. haha ja Kira res presenečaš... :)

    OdgovoriIzbriši