četrtek, 19. april 2012

Gli uomini Italiani


Saj ne vem kje naj začnem pisati...
samo ko pomislim na te "gli uomini italiani"se mi na obrazu nariše nasmeh :)

Pred odhodom v Milano mi je "sodelavka" rekla,
da so Italijanski moški res nekaj posebnega, vedno lepo urejeni, ne glede na starost;
oblečeni v sveže zlikano srajco,
za njimi pa vedno nežen omamen vonj po dragem parfumu...

Rajmund mi je rekel,
da bom videla, kaj so italijanski moški,
da bom bila presenečena nad njihovo odprtostjo in njihovo naklonjenostjo ženskam,
da bom večkrat na dan, brez zadrege, slišala
"ciao bella"...

... v teh dneh lahko rečem, da vse to res velja...
zgleda, da se mi je odprlo obzorje za Italijanske moške :D
hehe :)

Enostavno lahko rečem, da je upravičeno,
da Italijane opevamo za ljudi ljubezni...
...upam, da mi uspe domov prinesti del te njihove odprtosti, odkritosti, direktnosti...

Punce (pa tudi fantje ;), da boste bile deležne vsaj malo te Italijanske privlačnosti :)
vam objavljam tole sliko...
...sama bi si jo najraje dala za ozadje namizja ;)

foto by Matej

Punce, kliknite na sliko, da se poveča! :D


1 komentar:

  1. dobra slika ni kej... vse pohvale fotografu ;) direkt za ozadje ja :)

    OdgovoriIzbriši