nedelja, 1. april 2012

Balkan party

Ja... :) včeraj sem z Marcello in Lorenzom ter njunima prijateljema šla na "balkan party" :)
Naj hitro napišem, da to ni bil takšen balkan party, kot pri nas!
Predstavljajte si balkan party na Metelkovi... bilo je zakon! :)

Party je bil v Cantieri -centro sociale (nekaj podobnega kot naša Metelkova)


Pred koncertom so imeli "tekmovanje v poeziji"... (boooring...)... in ker se je le-to tako zavleklo je še nas prijelo, da bi tudi mi napisali eno pesem :)
In smo jo! :)
V italijanščino smo želeli prevesti kitico naše Zdravljice... ne morem vam povedati koliko sem se narežala.
Naj vam povem samo en primer njihove razlaga naše besede...
kaj pomeni za Lorenza "pregnan" ("prepir iz sveta bo pregnan")!?
"I'm pregnan"
(ang. pregnant)


Po dozah smeha pa se je končno začel koncert :)

Moja dolcissima cimra :)



Čeprav sem se imela včeraj res super, pa danes ravno ni najbolje,
saj se je moje zdravstveno stanje nekoliko poslabšalo,
... ampak saj bo :)

5 komentarjev:

  1. Žur:))naslednjič gremo tut me tja:))

    OdgovoriIzbriši
  2. O super... si bila končno mal "zunaj" :) lepo, da se tako ujamete ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja huuudooo! škoda, da me nismo vedle za ta plac, ma takoj bi šla tja ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja in Sanja BENVENUTI!!- again :) Drugače bomo pa v Sloveniji nadoknadile zamujeno! :) Obljubim! ;)

    Ja Mojca, KONČNO!:) It felt so good!:D Marcella pa Lorenzo sta pa itak zakon, saj si ju videla/spoznala! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. uf Milano je kr drag za študentski žep ;)) te pa držim za besedo, da nadoknadimo v Slo!! :*

    OdgovoriIzbriši