sreda, 11. april 2012

Fa freddo


Danes sem vam želela objaviti slike iz zadnjih 4 dni, ko so pri meni bili »zadnji slovenski cimri« (no, nikoli ne reči zadnji ;) ),

vendar mi jih zaradi drugačnega formata fotografiji (slikala sta Matej in Sara z njunim besnim fotoaparatom) noče objaviti…:(

Bom poskušala še v naslednjih dneh!

… in, kaj je novega v tem čudovitem Milanu… :)

Ohladilo se je in to zeloo :/ Tako zelo, da sva danes z Lorenzom iz »podstrešja« vzela kaloriferje, ker je v stanovanju (pa tudi zunaj, v službi…) zopet tak mraz. V zadnjih dveh dneh je začelo močno pihati + deževati. Pravijo, da takšnega vetra še ni bilo v Milanu… jaz res ne vem, kakšen čas sem izbrala za tale Milano :) V času, ko sem tukaj, smo imeli najhladnejšo zimo, sedaj pa še veter… ampak jaz se ne dam!! :)

Še vedno uživam, iz dneva v dan bolj :)

Pa čeprav me v tem mrzlem vremenu nič kaj ne vleč ven, uživam že ob pogledu iz mojega okna na te čudovite italijanske hiše in notranja dvorišča/vrtove v kapljicah dežja…



Ni komentarjev:

Objavite komentar