četrtek, 26. april 2012

Non è stato facile



Po zadnjem "sprehodu" po Via Torino...



in še zadnjem nakupu...

je sledilo (ne ljubo) pakiranje... 

... bilo je res težko... 

 saj... kar ne enkrat bo vsega konec...
  
Za pomiritev ;) ( haha) sem si vmes odšla skuhati čaj...
 in v kuhinji ne mizi me je čakalo tole:


Lorenzo je zame narisal/napisal strip mojih "pripetljajev" v "našem stanovanju" :)
Ko sem ga brala sem se tok smejala ... :) joooj :)
(ga morate videti!)

Jah... in po tem je bilo še težje pakirati...

ampak sem! :)




3 komentarji:

  1. haha dobr je tale strip, sam k nič ne vidim kaj piše... a je zraven tut pripetljal z elektriko? ;)

    nč naj ti ne bo težko... boš prišla med prijazne ljudi nazaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Naj se dolci momenti nadaljujejo še v Sloveniji ;) pero si, non e facile ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, tudi pripetljaj z elektriko je :) Haha Sanjči :)*

    Jerneja, grazie (saj veš zakaj) :)*

    OdgovoriIzbriši