nedelja, 22. april 2012

Abbiamo pulite il verde


V začetku moje prakse sem predlagala, da bi tudi mi imeli čistilno akcijo, 
saj konec koncev po svetu poteka projekt World clean up 2012, 
za katerega pa Italijani še nikoli niso slišali...khm... :/

In ker gre v Italiji vse počasi, smo končno (šele) danes prišli do čistilne akcije :)

Opremljeni...


in še z zadnjimi navodili "mestnih gospodov"...

smo se podali v gozd...



Bila sem presenečen, kako čisto je vse bilo, mislila sem, da o Italijanih spet samo kroži stereotip, 
kako onesnažujejo naravo... 


 ampak, ko smo se pomaknili bliže parkirišču...
 Mamma mia, che sporco!


Dobesedno sem se počutila , kot da čistim smetišče...
 celoten predel gozda (velik!) je bil zasut s smetmi...
od oblek, steklenic, plastike, stekla, baterij, celo igel, do hrane... resnično ni da ni...
... da ne govorim o smradu...

Po dveh urah čiščenja praktično nismo nič počistili, ker je bilo smeti enostavno preveč... 
ampak začetek je bil dober!
Upam samo, da bo občina poskrbela za še kakšno čistilno akcijo, katera je nujno potrebna!

Je pa občina dodobra poskrbela za naše lačne želodčke :)


Na hrano s(m)o planili kot ta'hujš delvci :)

 in kot vidite, ni dosti ostalo :)

Za konec pa še skupinska fotografija :)

4 komentarji:

  1. Ajoj nesnaga!! Ste pa naredili akcijo glih na Dan Zemlje! super:)

    OdgovoriIzbriši
  2. A bodo imeli čistilno akcijo zdaj vsako leto?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo Sara, ko bi jo le imeli! Ampak po pravici povedano, še za tole ne vem, če jo bodo dokončali...

    OdgovoriIzbriši