petek, 10. februar 2012

Un nouvo girono per passeggiate


Po jutranjem pospravljanju sobe in
kopalnice sem se zopet podala raziskovati center Milana... :)

Prva slikica mene ;)


Odšla sem poiskati Caffe Erasmus, da bi spoznala kakšne Erasmuse pa žal ni bilo nobenega. Tudi na Universita degli studi di Milano nisem dobila nobenih pametnih informacij glede Erasmusa...
... je v Milanu sploh kakšen Erasmus? :S

Kljub ne uspešnem iskanju sem na poti, nepričakovano našla čudovito cerkev (slik žal nimam, ker se znotraj ne sme slikati :( )... tako poslikane cerkve še nisem videla

Navdušena sem nad milanskimi ulicami in nenavadnimi knjigarnami ;)






Za konec pa še slika za mojo Andrejo :)
Evo, Andreja tale je bolj fashion ;) burger king, kot pa tisti v Budimpešti :)



2 komentarja:

  1. Vidim, da se veliko potepaš in raziskuješ:)
    Haha tale Burger King ma pa bolj fensi tablo:)ziher bi se kmal zgubila potem si pa tablo zagledala in si prec vedla kje si:))) boš ga še v živo pokazala:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Če bi lahko, bi kr lajkala slikco:))

    OdgovoriIzbriši