četrtek, 9. februar 2012

Gli Italiani sono MOLTO buoni

Ne boste verjeli, kaj se mi je "zgodilo" danes. Odšla sem si kupiti mesečno za avtobus, gospod v trafiki je bil tako prijazen, vse mi je razložil, celo napisal...
Ko se že vse zmeniva, da bom kupila karto za en mesec, ugotovim, da s seboj nimam dovolj denarja, kartic pa ne sprejema. Tako mu rečem, da bom danes kupila samo enodnevno naslednjič pa za cel mesec.
In kaj naredi on, da mi karto za cel mesec, NE DA BI MU PLAČALA, plačala mu bom v soboto (ko bom spet prišla v Garbagante Mailanese).

Bi se mi v Slovenji ta čudovita izkušnja zgodila? ... :)

3 komentarji:

  1. haha ne morem vrjet... Kira, želim ti čim več takih izkušenj!! ampak res... da so tolk prjazni... očitn sam js nimam sreče, da me okradejo :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Sanja, jaz v teh dneh ne morem niti ene slabe stvari o Italijanih povedat, mene so popolnoma presenetili!! In ja, naj me presenečajo (v dobrem smislu) vse 3 mesece :) Čakaj, ko prideš, bodo tudi tebe presenetili ;) Naj še tole (spet) dodam :) jaz še vedno mislim, da niso bili Italijani, tisti, ki so te ukradli! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. js upam, da me bojo presenetli v pozitivnem smislu :) ja tut možno, da je bil kdo drug, ampak zgodil se je v Italiji in sm kr posplošila... socialna pedagoginja pa taka ;)

      Izbriši