četrtek, 9. februar 2012

Al centro


Danes sem si vzela čas, da sem si (na hitro) ogledala center Milana.
Jutri spet nadaljujem :)

Punce!! našla sem "raj za ženske"... shopping ;)
Ena trgovinica je naravnost stupenda! :) Meni se je samo smejalo, ko sem bila notri, skoraj sem varnostnika objela in se mu zahvalila za to trgovino. ;)
Mami je imela prav, v Milanu bom bila čisto paf zardi trgovin :)
Kakšna pa je ta trgovina...videle jo boste, ko pridete k meni :)







5 komentarjev:

  1. me že prav zanima kaka je ta trgovina! komi čakam, da pridem k tebi (pa ne sam zarad trgovine) ;) uživaj na polno :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Za potešitev ferbca ;)
    http://www.accessorize.com/en/ireland/page/home/

    OdgovoriIzbriši
  3. Haha je Sara že izdala skrivnost:))Se mi je pa zdel, da so kakšni modni dodatki:))
    Kira a si že izbrala novo torbico, al je preveč izbire?:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Saraaa!! Ne bi smela!!! lumpa! :P
    Uf Andreja nisem :)Po moje bom (spet) tok dolgo izbirala, da bom prej domov prišla - brez torbice! ;) Pa Andreja, kumi čakam, da te peljem tja, ker je tudi polno stvari zate, je veliko biserčkov pa tok cotkanih stvari hihihi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aaaa js sm pa čist falila z mojim predvidevanjem :))) še dobr, da se nism šla kej stavt :)

      Izbriši