sobota, 25. februar 2012

Il carnevale


No, pa sem še jaz dočakala pust oziroma il carnevale :)

È stato fantastico :)

Biancaneve e i 7 (5) nani


Village people
Kiss
? :) ne spomnim se :)
The Addams family
La mafia
La mafia e la donna :)
La donna

Po končanem carnevalu sem odšla še v center Milana, tam je bilo troppo gente,
spodnja slika je dovolj zgovorna...
kot da bi hodila po travi in ne po trdem betonu...


4 komentarji:

  1. Uau:) Pa to so se uporabniki tako zrihtal? Kaj si bla pa ti?:) Tekačica v svojih teniskah?:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Res so hude maškare! Uporabniki in "mi zaposleni" smo se zrihtali!
    Jaa Andreja, kako si uganila :P Ne, mi smo bili Biancaneva e i 5 nani (Sneguljčica in 5 palčkov :) )

    OdgovoriIzbriši
  3. haha v Italiji se našemijo v mafijo, res smešno :)) a ti si bla palček al kak? no sej tvoja velikost je že prava ;) mal heca :*

    OdgovoriIzbriši