sreda, 8. februar 2012

Il primo giorno sono sola


Sedaj gre pa zares :)

Ostala sem "sama"... ampak saj bo :)

Danes sem "uradno" začela delati v Dianovi (http://www.dianova.it/default.php).
No, včeraj sem imela uvodni razgovor, danes pa sem že naredila svoj prvi delovni dan. Bilo je super! Vsi so TAKO prijazni, vsak, ko me vidi (pa čeprav 10x na dan) me pozdravlja
"CIAO KIRA" :)
Z italijanščino, za enkrat, nima večjih težav, jo kombiniram z angleščino in tako se vse zmenim.

V Garbagnate Milanese (kjer je Dianova) odhajam najprej z metrojem, nato z vlakom in potem še z avtobusom, vse skupaj mi vzame dobrih 45minut v eno smer (vam v naslednjih dneh pripnem kakšno slikico mojih prevozov;) )

S ponosom pa vam sporočam, da sem postala lastnica milanskih mesečnih kart za metroje in vlak :)




Ni komentarjev:

Objavite komentar