ponedeljek, 27. februar 2012

Finalmente, il pacchetto è qui!


Moji so mi poslali paket že 15.2., v Milano je prišel že 17.2., a do mene šele danes...
si, questo è Italia...
Ma adesso questo non è importante, il pacchetto è qui! :)





Kot lahko vidite, moji mislijo, da sem v deželi kuharskih mojstrov lačna...
ja to je tako, ko še najmlajši v družini zapusti gnezdo ;)

p.s: Sara HVALA za piškote, se s cimri že sladkamo :) *

3 komentarji:

  1. Še dobr, da niso že poštarji vse pojedl, če so tok cajta paket vozil do tebe:)
    No lepo, da se spomnejo nate, same dobrote:)
    Midve s Sanjo bova pa krompir prpelale:PP

    OdgovoriIzbriši
  2. mmm dobr tole zgleda :) hehe ja slovenski krompir k italjanski zihr ni tak dobr ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahaha :) No, le glejta, da ga res prineseta, se mi že sline cedijo ;)

    OdgovoriIzbriši