sreda, 22. februar 2012

Sportivo


Danes sem se oblekla, predvsem pa obula čisto športno in šla na sprehod + v trgovino...
No, mogoče se vam tole ne zdi nič čudnega, ampak za Milano je,
saj so vsi vedno tako "zrihtani", še ko psa ven peljejo!
Tako da sem bila deležna kar nekaj pogledov (no, mogoče sem bila pa tako lepa :P)
ampak, non mi interessa! itak me noben ne pozna! :)



6 komentarjev:

  1. hahaha Kira reč prosim, da tole niso zlate teniske :) če pa so, pa morš čimprej iz Milana pridet, ker slabo vpliva na tebe ;)

    pa zihr si bla tulk lepa, tle sploh ni debate ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sanjaaa! to so moje tekaške superge! in VEŠ, da NISO zlate!! Tok me pa le poznaš, da ne bi kaj tazga obula! To pa itak, najlepša sem tle ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha ja tak je svetloba potegnala, da zgledajo zlate... in ja vem, da ti ne bi kej tazga obula... zato sm pa rekla, da če slučajno si, hitr prid iz Milana :))

      Izbriši
  3. Haha človek se kr nasmeje vajini debati:) Kira ti si carka, bodo začel v Milanu se še po tvoji modi oblačt, k bodo rekl ta si pa upa:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Še dobr, da so bile deležne čiščenja preden so odšle v ta širni svet :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja Sara imaš prav, si predstavljaš, da bi z blatnimi po Milanu šla, to bi bil šele šok za Milančane! :)
    Uf Andreja, optimistka :) haha
    Evo, ko srečam prvo žensko v supergah (takih "tapravih"), jo slikam!

    OdgovoriIzbriši