sreda, 21. marec 2012

Un grande giorno


Danes je bil res en velik dan :)
Jutro v Dianovi sem pričela z odhodom v trgovino, slednje ni nič kaj posebnega,
če ne dodam, da sem jaz peljala!
Tisti, ki ste bili že v Milanu ali pa kje drugje v Italiji (v večjem mestu) lahko rečete,
da ste ponosni name!
Ker jaz sem! (:
Zgleda, da sem res že prava Italijanka ;) ker sem se odlično vključila v njihov način vožnje...
no, s tem, da sem jaz vozila mnogo bolj previdno. :)
Če so v centru Milana nevarnost vozniki avtomobilov, so v okolici Garbagnate Milanese, poleg njih, večja "nevarnost" kolesarji, ki meni nič, tebi nič enostavno vozijo po sredi ceste ali pa zavijajo, ne da bi nakazali smer...

Po mojem prvem giro con la machi pa smo pričeli peči potico! :)
To je bil tudi podvig! ;)
Ker nismo imeli zmletih orehov, smo jih enostavno "stolkli" :)
Zagotovo je bila to najbolj zabavna peka potice :)




















Pozabila sem slikati spečeno potico, fotko objavim jutri.


Naslednje veliko presenečenje je bila moja prva italijanska kava :)
Bila sem deležna ogromnega aplavza in vriskanja,
ko sem rekla, da bom poskusila kavo :)


(Na sliki je vidna moja utrujenost...)

10 ur v Dianovi mi je danes res "povzročilo" lakoto in tako sem si za večerjo (vem, ne bi smela ;) )
privoščila moj prvi kos pizze :)


Si, da vero, è stata una bellissima giornata! :)

4 komentarji:

  1. O sam, da si preživela vožnjo:))Zdej pa res lahko kjerkoli voziš, si opravla Milanski izpit za avto:))
    Kakšna se jim je zdela potica?
    Pazi, da ne boš kofetarca ratala:)
    Ah sej sploh ni tako velik kos:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se pravi, da bove začele med shopingom na kavfetke hodit :)
    Drugač pa res ogromen kos pice - upam, da si šla pol tečt :P

    OdgovoriIzbriši
  3. haha ja Kira js sm kr ponosna nate! da vse to zmoreš v enem dnevu... itak, da si na koncu zaslužiš pico! ;) js bi si še kej več ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja, haha :) torej, naslednjič jaz na Dob peljem :)
    Potica se jim je zdela ful dobra al so bili pa sam tok lačni :P

    Sara, verjetno bom še vedno na čaju/soku ostala... no ali pač ne ;)
    Haha, sem v sanjah potem tekla :)

    Sanja, hvala :) Tisto "kaj več" si bom v Sloveniji (z vama) privoščila! :)

    OdgovoriIzbriši