sobota, 24. marec 2012

Brera


Pozno dopoldne sem preživela v, meni nadvse čudoviti, Breri.
Ogledati sem si šla Pinacoteco di Brera.










Ogledala sem si še Orto botanico di Brera...

Hoja po stezicah polnih gred rož, je bila čudovita, saj je me je vse skozi spremljala glasba...

Nato me je pot vodila do cerkve San Marca, a je bila zaprta, saj je bil na trgu pred njo "sejem".


Ponujali so polno "tradicionalne"/domače hrane



Tako sem si privoščila odličen sendviček,
za katerega bi v Sloveniji dobila hlebec kruha + nekaj rezin sira

A tako dobrega sendviča, že dolgo nisem jedla, posebno kruh z olivami je bil odličen.
(Vem, da imamo takšen kruh tudi doma, ampak ta je bil nekaj čisto drugega...)

Nato sem si želela ogledati basilico San Simpliciano, a je bila tudi ta zaprta.
Še vedno se nisem privadila na italijanski urnik dela, ko je čas za kosilo, je čas za kosilo :)


Za konec pa še slika za mojo Saro in Mateja - ideja za nov štedilnik, v novi kuhinji ;)








4 komentarji:

  1. A misleš, da bova za celo vojsko kuhala ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kira, fajn, da si ša okoli in si pogledla pinacoteco.

    tale štedilnik mi je pa zelo všeč, sam cena mi verjetno ne bi bla :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja: kok si lepo napisal (: *

    Sara: itak, sej bosta imela velik otrok ;)

    Sanja: cene sploh ni bilo zraven, tako da ja... :)

    OdgovoriIzbriši