ponedeljek, 5. marec 2012

La mia prima visita


Pa sta prišla! :)
Bil je SUPER vikend, tako super, da bom danes že ob 8ih šla spat ;)


Moj dva cimra tale vikend

Midvi (:



Na strehi Duoma


foto by Žiga :)

Mi trije (:

Ko prideš 1. v Milano...


Shopping ;)

Posledica nakupovanja... moški pač! ;)

T'prava (slovenska) hrana

Žiga :P

Mojca in Žiga, še enkrat HVALA za nor vikend!
Hvala za kraljevske zajtrke, odlične večerje, učenje vožnje s tramvajem, ogled Milana v dveh dneh,
hvala za večerne pogovore, ko sem samo jaz govorila ;),
hvala za smeh - "pazi porsche, star porsche"...
jaz res ne vem,
"zakaj za vaju govorijo, da sta neumna!?" ;)


3 komentarji:

  1. Ooo... kako si lepo povzela ta naš vikend! ;) sem se zdej spet prou nasmejala, ko sem tole gledala :) Kira, hvala tebi za povabilo, še enkrat! ;) res je blo noro.... tud nama je prou pasal tale odklopljen vikend :) poleg tega sva v dveh dneh videla praktično cel Milano in začutila utrip življenja v njem! Hvala ti za vse! In upam, sa si se odpočila ;)

    OdgovoriIzbriši