četrtek, 29. marec 2012

Sono meglio

Finalmente, sono meglio!

Da vam razložim, kaj se je dogajalo z menoj...

Že cel mesec, predvsem pa zadnja dva tedna sem imela (/imam) težave z želodcem, v ponedeljek je bilo pa najhuje... tako slabo sem se počutila, da je k meni moral priti zdravnik in mi dati tablete proti bolečini (hotel mi je dati injekcijo pa nisem hotela... boh ve, kaj bi mi dal ;) ) + še tablete za želodec.

Tako sem nadaljnje dni dobesedno preležala v postelji, saj sem bila čisto švoh.
Danes sem mnogo bolje, vendar še vedno ne povsem dobro, ta želodec mi je dobesedno pobral vso energijo!
Sedaj čakamo, kako se bom počutila v naslednjih dneh. Če se bo stanje poslabšalo, grem takoj narediti preiskave, da vidijo ali imam v sebi bakterijo... če pa bo bolje, to pomeni, da sem "samo" dobila virus, ki sedaj razhaja po Milanu in kateri te ne izpusti za vsaj 15 dni... super zaključek mojega bivanja v Milanu, kajne ;)

Danes vam lahko objavim samo sliko mojih zdravil (vem, ful zanimivo ;) )


V teh dneh sem tako resnično spoznala, da naslednji stavek še kako drži:
What doesn't kill you, makes you stronger!



Ni komentarjev:

Objavite komentar