sobota, 10. marec 2012

Navigli


Danes sem si po jutranjem obisku tržnice privoščila pohajkovanje po Navigliu...

Za Navigli je značilno, da se tam zbirajo, predvsem ob večernih (poletnih) urah, fashion people, saj je na obeh straneh vodnih kanalov mnogo lokalčkov (kot pri nas ob Ljubljanici).
Sedaj je v kanalih več smeti kot vode, zato ni tako lepo kot prikazuje Lonely planet ;)
A vseeno, ima nek čaroben pridih :)







Vmes sem si privoščila še eno izmed tradicionalnih peciv Naviglia.
È buonissimo, ma troppo caro!


Za konec pa še fotka fashion man-a ;)



5 komentarjev:

  1. ojoj... je pa pojava tale fashion man ;P

    OdgovoriIzbriši
  2. ojoj ja kak pa je :)) tale pecivo je pa zlo pobodn našmu sirovemu polžku ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma punce moje, ve ne razumete visoke mode ;)

    Sanjči, ne vem, ker še nikoli nisem jedla našega sirovega polžka :) Sem pa sigurna, da si po ceni nikakor nista podobna :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hehe te bom peljala enkrat v Pečjaka na polžka ;) ja kaka je pa cena to me pa res zanima?

    OdgovoriIzbriši