četrtek, 24. maj 2012

Le scorse settimane


Sem mislila, da mi bo čas v Sloveniji mineval počasneje kot v Milanu, ampak ne :)
Doma se mi dogaja toliko stvari, da jih kdaj komaj dohajam.
Še dobro, da si kdaj pa kdaj vzamem kakšen dan za počitek, 
da vsaj malo zadiham s polnimi pljuči in kaj objavim:)
Ampak, da ne bo pomote, nadvse uživam, v teh "norih" dneh
it feels so good :)

Še preden objavim fotke zadnjih dveh "študentskih" tednov, naj objavim tole fotko:


Tole (francosko) darilo me je nekega (: večera čakalo doma...
..razveselila sem se ga kot kakšen majhen otrok...
... kako, resnično, malo je potrebno, da je otrok vesel ;)
Jerneja, cara mia, tu sei davvero dolcissima!*
(naj bo ta objava ponovna zahvala)

No, kot sem zgoraj napisala, sta bila zadnja dva tedna "študentska",
torej v dopoldanskih urah učenje,
v popoldanskih oziroma večernih urah pa odklop :)

Najprej na Rožniku... (:

Jah, kondicije nam primanjkuje ;)







Siddharta

Takole pa zgleda, ko mojim puncam malo na rockersko potegne ;)




Pa še naši "posebni trenutki"
(vem Sanja, huda boš :) *)



Po norem žuranju pa nas je zgodaj zjutraj, po minimalnem spanju, čakala pot na Dob...
ampak energije nam ni manjkalo, tako da je bila vožnja (zopet) v "našem stilu" (:




Za piko na i, pa se je dan zaključil s prvo javno predstavitvijo našega
 društva Prestop
 na Festivalu prostovoljstva
(klikni in nas podpri! :) fb Društvo Prestop)






Poleg predstavitve v centru Ljubljane pa je bilo društvo omenjeno tudi na straneh časopisa,
 na kar smo vse izredno ponosne! :)

Pestri dnevi pa so bili seveda tudi doma!
V zadnji dneh sem predvsem varuška naše boge Pongice,
ki si je poškodvala tačko :(


Skupaj preživi resnično veliko časa,
predvsem ta čas poteka tako, da moram jaz nekoga ;) božati in crkljati...
resnično se vede, kot kakšen bolnik! :)
Ampak, čas nameniva tudi zabavi :)


Naj hitro omenim, da pri tem ne zanemarjam gospodiča Gala!
Z njim  preživljam tiste aktivne trenutke :)


V navalu vsega dogajanja, pa naj objavim še fotke iz včerajšnjega "nočnega življenja" ;)




Včeraj sem po treh/štirih mesecih videla moje Logatčane (:
È stato davvero bello vedere loro e particolare ridere con loro! :)






Pa še včerajšnja zmagovalna fotka ;)

Po nori noči pa smo se zopet zbudili v novo jutro,
polni elana za naslednje podvige, ki bodo že ta vikend :)
Za "konec" pa še tale fotka...
...ko sem se lotila fotografirati...
so spomni zopet odplavali tja daleč v Milano...




5 komentarjev:

  1. Tud če bi hotla, ti ne more bit dolgas... ;P se ti skoz nekaj dogaja :)

    Drugače si pa na tisti sliki, ko imaš na široko odprta usta (kot da boš glih zdej pojedla Sanjo ;) ), sploh nisi nič podobna! Sem mogla dvakrat dobro pogledat, če si to res ti :))

    OdgovoriIzbriši
  2. (: Jah, takšna zgledam, ko sem lačna ;) Sej veš, lačn si ful drugačn ;) hehe

    OdgovoriIzbriši
  3. Kok dobre fotke, prov ujele so razpoloženje :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kira!!! a sem ti rekla, da teh fotk ne devi sem gor! :)) Mojca, tut js si na tisti fotki nism čist nič podobna :)) ampak ja... mele smo se pa fajn :))

    OdgovoriIzbriši